Amikor erre van "szükséged", mire használod? Mivelhogy ennyit dolgozol rajta:).
Régebben (FSX,P3D1-2v körül) én is nézegettem őket. De legfőképpen a reptér forgalma ill. a közel körzet érdekelt. Még ha fizettek volna is érte, akkor sem néztem volna végig egy KSFO-PANC útvonalat. És ha jól tudom régebben ez a 200nm 80 volt. Persze most már más a látvány, de ezt úgy oldom meg, hogy alacsonyan repülök viszonylag nagy sebességgel, vagy rendesen külső nézetben.
Az FSX-nél is volt olyan, hogy a külső nézetben láthatóvá lehetett tenni néhány alapműszert. Kisgéppel szinte mindig külső nézetben repülök (kivéve a dep + az arr) pont a látvány miatt. Ez volt az oka, hogy végigrepültem a transszibéria expressz útvonalát. Valós időjárással valódi kihívás, ha a preferrált navigáció a vasúti sín vizuális követése, és így kell eltalálni a köv. ellenőrzőpontot. Persze nagyon durva időjárási viszonyok mellett, be kell vetni appróbb "kitérőket" (nagyon sok a 0 látótáv), de azokat is úgy alakítottam ki, hogy a vonal mentén legyen. És kell egy jó térkép is, az elágazásokat jól meg kell tanulni. Az orosz városokban egy állomást megtalálni sem olyan egyszerű. Nekem ez volt a legérdekesebb kihívás eddig, sajnos meg kell hagyni, hogy a műholdas jó minőségű lefedettség sok területen való hiánya, elég sok problémát tud okozni. Az nagyon jó móka volt. Vlagyivosztokból indultam és Moszkvába érkeztem. Bónuszként onnan pedig ugyanezzel a módszerrel hazajöttem Budapestre, Kijeven keresztül. Ez a szakasz nagyon laza, egyedül Kárpátalja izzasztja meg kissé az embert.