Tegnap este végül sikerült megoldanom. A flightplan elvileg teljes: először beállítottam egy approach-ot majd egy transitiont is. Utána nem változtattam rajta, nem vettem ki belőle waypointot vagy ilyesmi.
Az okozta a zavart hogy bár a helyes frekvenciát adtam meg (110.30, OLN lokalizátor, RW02) a gép navigációja mégis egy másik kifutópálya ILS jelét fogta be (RW24, OLO). Történt ez a PO0623 elhagyása után. Végül úgy oldottam meg, hogy miután vette a téves jelet azonnal standby-ra tettem a NAV1-et, majd az intercept pontnál visszakapcsoltam az OLN 110.30 frekijét. Így már befogta az OLN-t és sikerült a leszállás, teljesen automatikusan. Vajon miért fogott be először rossz lokalizátort a helyes frekvencia ellenére? (Mellékesen az ATC is tudta hogy a 2-esen akarok leszállni, és a kijelzőn is az RW02-t jelezte waypointnak.)
A manual pontok nekem is feltűntek (bár még nagyon kezdő vagyok a Little NavMapban meg úgy általában IFR-ben is.) A korábbi pár flightplanben amit csináltam nem dobott fel ilyet. :/ A tegnapi sikeres landolás előtt egyszer akart letérni az útról, még az ODILO előtt, teljesen elment vmi random irányba a GPS vektor. ODILOnál rendbe jött.
"ha végig lnav-al szeretnéd repülni, akkor a vectoros részt kösd be az approach-ba." ----- ezt hogyan tudom megcsinálni? Szeretném elkerülni hogy ilyen manual szakaszok kerüljenek a tervbe...