megnéztem a képet még egyszer. a repcsi azt repülte amit írtam hogy kellene. tehát a PO623 pontról repült a CF02-re. a GPS ezek szerint megoldotta. a szaggatott csíkot ha tovább húzom, az a CF02-re mutat, tehát arra a pontra repült. mondhatni, hogy jól repült, csak nem azt ami a tervezővel létre lett hozva. ebben az esetben a helyes az lett volna ha a PO623-as ponttól arra waypoint-ra repül, ami az "intercept" alatt látható (nem látom jól, de talán PG801). a finalban valszeg elő van írva, mekkora távolság kell a pályától (ez lenne az intercept pont), hol kell belépni a final-ba. de nem az intercept-re kell repülni (mert arra nem lehet), hanem ott a waypoint-ra. ez túl van a pályairányon, ezért előtte már az autopilot-ban a LOC (vagy ILS-NAV) funkciót engedélyezni kell. mielőtt elérné azt a pontot elkapja a glidescope-t, aktiválja a LOC módot, ledobja az LNAV módot és pályairányra fordul.
ha lnav-al vagy gps nav-al repülsz, ezt már a littlemapban javítani kellene, és az alapján előállítani a flightplant.
egyébként lehetnek ilyen nem létező pontok mint a "manual" és "intercept". de ezeket koordinátaként visszük be a navigációs eszközbe. ez valszeg a littlemap "hülyesége".