iRacingben pl megoldottak már hasonló szintű átírásokat és sikeresen és pl. az rFactor 2-ben is elég nagy dolgokat hoztak be utólag. Én azt gondolom, hogy itt azért egy viszonylag jól elhatárolható két terület van és nem nagyon hat az egyik a másikra. A fő és leginkább készközeli rész a táj és az bizony elég jól áll, ezzel a repülő nem nagyon kontaktol, csak mondjuk hegyek fölé beérve, meg amikor két mesh találkozik kiírja hogy crash. Pont emiatt szerintem röhögve újra lehet írni a fizikát úgy, hogy közben a meló már elkészült nagyobbik felét nem dobod ki az ablakon. Ha mindenhol oda-vissza kölcsönhatás lenne, akkor azt mondom ok, de itt ilyen én úgy tudom nincs, de ha lenne még az sem megoldhatatlan. Szerintem egy vállalatirányítási szoftver egészen más belső kapcsolati hálóval rendelkezik. Manapság egy játékban komplett fizikai és grafikai motort is cserélnek, ha úgy hozza a szükség, több példa is van erre és itt még csak cserélni sem kell, csupán a megközelítésen változtatni, ami a fent írt példáknál is megtörtént már.