A Steam-es verzióról nem tudok nyilatkozni, de ha az M$-nél veszed akkor a telepitéskor általad megadott meghajtó általad megadott mappájába telepiti (nálam pl. D:/MSFS2020), és pluszban még csinál egy WpSystem meg egy WindowsApp mappát is a saját belső szarainak ugyanazon elérési útvonalon/meghajtón.
Az MSFS2020 mappán belül két további mappát hoz létre, egyik a Official, ebbe nem nyúlkálunk, a másik a Community. Ez utóbbiba rámolhatod a repaintokat, sceneryket, egyéb kiegészítőket. A livery készítésbe most nem mennék bele, mert eléggé bonyolult első hangzásra, és picit hosszadalmas a folyamat is, na meg rengeteg a szívási lehetőség is. Sajna nem úgy van mint XPL-nél, hogy bemásolod a textúra mappát, és készen vagy, vagy mint P3D-nél hogy bemásolod ott is a mappát plusz birizgálsz a cfg-ben egy picit, és annyi. Itt azért összetettebb a dolog, de a YouTubén találsz sok tutorialt hozzá.
Igazából az a része tetszik az Asobo elgondolásának, hogy ha üríted a Community mappádat, visszakapod a gyári szűz szimulátorodat, mert az addonok nem telepitgetnek össze-vissza minden mappába meg meghajtóra, hanem csak egy helyre. Ebből fakadóan viszont sok olyan buktató jött elő, ami eddig más szimulátoroknál fel sem merült - ez viszont nem tetszik. De ez van.