Nem kötözködés. Láthatóan a probléma alapjait, a költségek nagyságrendjét sem érted.
De csak egy gyors kérdés. Szerinted mibe kerül egy 10 MVA-es 400/6kV alállomás és csatakozás és hozzá néhány száz méter kábel?
Ez amivel autópálya mellett mondjuk tudsz tölteni 350 kW-tal kb. 30 autót. Mivel autópályán egy kúton egy óra alatt megfordul akár vagy 100 autó is, ez még megengedő feltétel. Ennek 6kV betáp kell, de tegyük fel van közeli másik hely, amiről ez kihúzható. Na erre jön még a töltők költsége és minden más.
Na szerinted miért is annyi a gyorstöltés valódi költsége, amennyi? Jelenleg olyan helykre vannak töltők letéve, ahol semmiféle ilyen extra beruházás nem kell, ahol a grid tartaléka meg van. Ezért van Bp-n csak 22 kW-os töltő, legalábbis térképen nem láttam nagyobbat. Meg 1-2 állás itt-ott. Mert ennyit bír el a hálózat úgy, hogy ne kerüljön sokba...
Ti meg úgy kezelitek, mintha ez valami séta a parkban és olcsó lenne. Mondom, a villanyautózás úgy nem olcsóbb ma, hogy a benzinen jövedéki adó van meg apáfasza is. A villanyon meg semmi.
És senkit nem érdekel, hogy aggloban tudod tölteni a kocsit. A fővárosi lakóparkok és lakótelepen ez ma nem adott és nagyon, nagyon drágán lenne csak az megvalósítható, hogy tömegesen töltögessél kocsikat.