" igy amikor van olcso es folosleges kapacitas, akkor feltoltenek, amit utanna sokkal gyorsabban at tudnak tolteni az autokba. Ha elfogy az aznapra szant gyorstoltesi kapacitas, akkor onnantol sima lassu toltove valik."
A PowerWall maga is tudja azt a funkciót, hogy off-peak olcsóáramos töltés, majd kocsiba áttöltés.
Továbbá valahol olvastam, hogy már van Tesla PowerWall-osoknak új pilot project.
Fizet nekik Tesla, hogy a PowerWall-jukból meghatározott mennyiségű áramot vehessenek ki, ami akkor megy a grid-be.
Azaz amikor hirtelen ugrás van a gridben (és a gázturbinákat begyújtani sem 4ms), akkor többszáz PowerWall-ból vett árammal stabilizálja a gridet.
"Ha lassan akar csak tolteni mert van ra 8 oraja, akkor radugja erre es tolti. Ha gyorstolteni akar, akkor vagy kiepiti a haromfazisu ipari aramot a garazsig"
Ráadásul aksik is jobban szeretik a lassabb töltést, kevésbé használódnak el.
Városon belül nem igazán van értelme gyorstöltésnek. Hazáig mondjuk 20km, ennyit lassan töltve is gyorsan bele lehet tenni.
Gyorstöltő az autópálya mellé való (nagytávra utazóknak).