A gyorsításhoz kell nagy teljesítmény és ahhoz, hogy pl. megpakolt autóval felmenjél emelkedőn is.
Az értelmes tempójú gyorsításhoz kell a nagyonn lóerő meg a gyök parasztok miatt.
Az ezeréves szutyok Skoda 120L-ünk is bírta 15+ évesen a 120-as tempót pályán 300 kg teherrel. 50LE-vel. Csak mire elérte azt meg a fogyasztása...
A mozdonyok teljesítménye is azért brutálisan nagy a személyvonatoknál, hogy a tempót elérjék. Az utazósebesség alatt töredéke a fogyasztás, mert a iszonyatos tömeg tehetetlensége van a szerelvények, homlokfelülete a tömegéhez szinte semmi.
Egy kocsi közel sem ennyire jó, de az jelenség azonos.
Milyen beznintank 70 kg...? A benne levő anyaggal nincs annyi. Tudom, mert fogam kezemben kettéváva. 2007-ben úgy csinálták, hogy itthon gyártották, kettévágták és úgy vitték ki felstócolva, majd a célállomáson hegesztették össze. A szent költségminimalizálás oltárán...
A rendszer árát is megnézénéd, amit álmodsz? Hogy semmi értelme? Valami 80 MWh akksit tettek le AUS-ban 100 USD áron vagy fordítva. Tökmidegy. Röhejsen drága.
Látom ez a mérnök valami a becsípődésed. Ahelyett, hogy ezen rugóznál inkább nem kéne olyan marhaságot írni, hogy jól elvagy vele. Mert láthatónak nem, mert nem gátol meg ilyen téveszmék folyamatos fórumra böfögésében.
LÖVÉSED nincs arról, hogy az ipari üzemek hogyan működnek és milyen fogyasztásuk van.
Elnézést, de kezd kurvára elegem lenni. Kicsit olyan érzésem van, mint az agysebész, akinek a sarki marika akarja megmondani, hogy hogyan kéne agyat műteni. Ha neked fogalmad nincs az ipari üzemekről és energetikai rendszerekről, akkor talán nem kéne annak húzni az ívet, aki 11 éve csak ilyeneket lát.