"Nézd, én leírtam hogy a kezdje Raffaela a sor végéről ahonnan lépkedhet az nem életszerű. Megkérdeztem hogy hogyan gondolnád ezt a gyakorlatban. Mi volt a válasz? Érdemben semmi. Ezért tartunk itt mert nem vagy képes alátámasztani az álláspontod, csak kinyilatkoztatáoskat teszel, amint pedig látod hogy nem igazán tarthatóak elkezdesz maszatolni."
Véleményem szerint a bűntetett előéletűek rehabilitációjának kérdése a jelenlegi témához csak nagyon távolról kapcsolódik, én továbbra sem mennék bele. Ennek indoka, hogy véleményemet fenntartom, hogy az, hogy a cég erőszakos bűntettet elkövetett személyt alkalmazott, annak kevésbé a cég társadalmi felelősségvállalási programjához, sokkal inkább a minnél olcsóbb munkaerő alkalmazásához van köze.
"Vitalsítlus: nem volt tényszerű megállapításod...."
Szerintem több olyan jellemzőt is leírtam, ami sajnálatosan jellemző a vitakultúrádra. Ezeket vagy figyelembe veszed, vagy nem. Ez a te felelősséged. Véleményemet leírtam.
" akkor szerinted nem a cég felelőssége, ha kiderül, hogy a nem megfelelő mennyiségű adalékolás elkövetője egy szakképzetlen melós volt"
Igen is meg nem is. Ezt nem vagy képes megérteni az eleje óta...."
Nem, nem az van, hogy nem értem az álláspontodat, értem, csak nem fogadom el. Továbbra is azt mondom, hogy a cég túl alacsonyan húzta meg a biztonsági sofőrökkel kapcsolatos követelmény szintet. És pont. Ezredszer is leírom, hogy ennek pont a bekövetkezett baleset a jele, bizonyítéka. Szóval szerinted nem húzta meg alacsonyan? Csak mert mondjuk a többi cégnél, amelyiknél magasabba követelményszint ott nem volt ilyen súlyosságú baleset. Tegyük hozzá, hogy 1 adat azért nyilvánvalóan még nem szabály, nem statisztika. De azért érdemes ezt is vizsgálni.
"Továbbra is próbálod azt sulykolni, hogy itt valami high-tech mérnöki munkáról volt szó. Számtalanszor leírtam hogy nem. Figyeled az utat és nyomod a féket, semmi olyat nem kell tenni ami egy hétköznapi vezetőtől elvárható. "
Azért ennél többről van ám szó. Kezelni kell, emellett olyan szoftvereket is ami a tesztelést segíti, érdemben valamilyen szinten részt kell vennia fejlesztésben. Pár hónappal korábban még az Ubernél is két biztonsági sofőr volt a kocsikban, csak lecsökkentették, ami ellen volt is ellenállás a sofőrök részéről, talán gondolva a hasonló szitukra.