"A többi is butaság, természetesen a leírtaknál nagyságrendekkel bonyolultabb egy átépítés, az mellett, hogy forgalomba helyezni hazánkban lehetetlen."
Ha adott autotipushoz keszult a remotorizacios keszlet, akkor pont a motorcserevel megegyezo ido. Itt arrol van szo, hogy ha valasztani lehetne, hogy kitiltjak a telepulesekrol a jarmuvet vagy motorcsere, akkor nagyon sok ember fizetne, hogy tovabb hasznalhassa az autojat. Lehet csak 50-80 km-es hatotavval, de dolgozni meg be tudna jarni vele. Akinek csak 2-4 millios autora volt penze, annak egy 0.5-1 millios atepites meg mindig megerne. Jobb mint a bevont forgalmi es a levett rendszam. A 100-200 ezer forintos fekete rendszamos roncsok eseten persze jo esellyel nem lenne hozza gyari kit, de meg hazi barkacsban sem erne meg, mert dragabb lenne a motor, avezerlo es az aksik mint a jarmu. Na ezeket az autokat egyszeruen kivonnak. Palyara meg ki lehetne menni veluk vagy OT rendszamot kerni ha van olyan allapotu.
Egy atepitett auto uzembehelyezese ma is lehetseges (egy idoben eleg sok villany bogar es kispolszki epult). Ha viszont a kormanyzat kotelezi ra a tulajt, akkor meg trivialis. A problema megoldasa tovabbra is csak politikai dontes kerdese es ezen szokott elverezni az egesz.