Az már más kérdés, hogy rég mellébeszélésnek tartom a közgazdászok által kereslet-kínálat szópárt, mert ebben a sorrendben ez nem csak nem igaz, hanem sosem volt igaz. Nincs kereslet arra, amit még nem kínálnak. A kereslet -kínálat épp a kínálati oldal diktatúráját próbálja takarni, és a keresletre, a fogyasztókra hárítani a tisztességtelen fellépésüket, az olyan termékek gyártását, amire valójában nincs szüksége az embernek. A kínálat és a reklámpiac közös bűne mindez, amelyik a tőkét szolgálja, amin csak hab az, hogy a közösségi média tulajdonosai is a tőkés, illetve reklámpiac képviselőinek zsebében vannak, belőlük élnek qrva jól a társadalom kárára, mert már nem létezik valóság, csak egy virtuális világ. S ezt a közösségi média tulajdonosai nagyon jól tudják, látják, tudják, hogy milyen káros hatásai vannak a társadalomra, mert semmiféle korlátozás,szabályozás nem gátolja őket.