3 hajtóművel problémás a leszállás, mivel a minimum tolóerejük is sokkal több, mint a (közel üres) szerkezet súlya*. Azok a hajtóművek arra vannak, hogy felemeljék azt a szerkezetet, amely tömegének nagy részét az üzemanyag teszi ki (ezeken a teszteken minimálisan vannak tankolva - itt eleve leszabályozott és egyenként leállított hajtóművekkel emelkednek - felfelé is sok a 3 hajtómű). Amikor marad a tömeg egy kis része a kb. 40%-ig (igen jó érték!!!) leszabályozható hajtóművekre, akkor nem nagyon lehet mindet begyújtani. Legfeljebb rövid időre, aztán egyet gyorsan le is állítanak (2, legjobb paramétereket mutató marad működésben).
Már fel is merült ez utóbbi megoldás, de nem lesz egyszerű, a már legyártott komponensekkel. Ugyanis a leszállás utolsó fázisában a "header" tankokból kapják a kakaót a hajtóművek (nyomós okkal), annak jelenlegi csövezése nem elegendő 3 Raptor táplálásához.
* A Falcon 9 (közel üres) booster-ének leszállásánál egy darab, leszabályozott Merlin-nel is 1 felett van a T/W, ezért is kell töretlen lendülettel, tökéletesen kiszámolt állandó lassulással leszállnia (~23t tömegre jut legkevesebb 34t tolóerő - ez a 9-ből egy darab, teljesen letekert Merlin 1D tolóereje). 1-nél magasabb T/W-vel megállni, "kilebegtetni", korrigálni nem tud. (ennél startkor 95+% üzemanyag! a tömeg alig 5%-át kellene valahogy letenni... persze pont ettől jó az a fokozat és más okokból, de pont ez ad esélyt a visszanyerésre)