"A kedvencem az amikor egy apros hírdetésemben egy srác rámírt egy üzenetet hogy őt érdekelne a termék. Vagy 20 perc múlva megint, és újabb 20 perc múlva megint már mérgesen hogy 45 perce nem válaszolok neki, meg hogy lehet így üzletelni."
Ez nehany munkahelyen is igy van. Ha nem valaszol az alkalmazott 10 percen belul az email-re, akkor mar leszurjak erte. Jojjon az munkaidoben vagy az ejszaka kozepen. Ha az embernek fontos az adott munka, akkor beallitja a telefonjat, hogy akar ejjel 2-kor is ebressze ha eppen email-t kap. Ertelmes ember inkabb otthagyja az ilyen helyeket. Aprohirdetesek eseten erdemes kiirni, hogy 1 munkanapon belul valaszol az ember. Azaz ha pentek delutan 6-kor ir az illeto, akkor majd valamikor hetfo este fele. Aki ezt nem tudja felfogni vagy elfogadni, az nem kap semmilyen valaszt.
A kosaras emberekre viszont tudok ertelmes valaszt, sokszor a telefonon van felirva hogy mit kell venni es az hol van a boltban. Ettol persze meg nem kell letarolni az embereket a kocsival, de nem fog nezelodni, odamegy, berakja, pipa, kovetkezo termek, stb. Egy atlagos amazon-os raktaros picker is pontosan igy dolgozik es ez a leghatekonyabb modja a termekek osszeszedesenek.