itt alapjában félreérted a kontektust , hogy miért mondtam.
Nem azért, hogy a régi gyárak csak buta tempomatot gyártanak, csak azt, hogy a teslában van annyira fejlett már a vezetés segitő funkcio, hogy tényleg kevesebbszer kelljen figyelned vagy valóban segitse a vezetést.
Addig a többi autonál ezek a segitőrendszerek meg mégtöbb odafigyelést igényelnek mintha nem használnád öket.
Ezért mondtam, hogy a sima tempomat, nem az ACC , csak egy plusz veszély faktor ami elvileg arra találtak ki, hogy ne kelljen a gázt nyomni, de közben meg a másik oldalon meg ott van, hogy ha igy teszel akkor bele kell számolnod a megnovekedett reakcioidőt amig a fékre tudsz lépni mivel nem a pedál sor közelében tartod a lábad.
ugyan ilyen a sátartó is, mivel nem minden esetben képes az alapdolgokra sem és kell neki a felfestés az is csak ha egyszerü jel van.
Mig egy teslánál, nem gond, mert vannak más rendszerek amik összedolgznak és áthidalják az esetleges felfestés hiányát és vagy a lehajtósávos felfestést.
Nem vádoltalak semmivel csak leirtam a különbséet a meglátásunk között. és igyen azért tunhet igy, mert a tesla elött is már léteztek ezek a megoldások, de még ennyi év elteltével sem képesek azt a szintet megugorni mint a tesla,
És ahogy irtam az utobbi pár év autoi sem tudják a sávban tartani a kocsit, hogy ne cikázzon vagy egy nagyobb kanyart bevegyenek.
ha esetleg olvastad a BMW-s esetet , hogy az enyhe kanyarban totálra törte a kocsit a korláton .
én nem vagyok semelyik oldalon sem, csak nem szeretem , hogy kettősmércével állnak egyoldaluan hozzá az emebrrek a hirekhez.
És probálom rávilágitani, hogy mig a tesla szemében a szálkát is addig a hagyományos gyártóknál a gerendát sem veszik észre mint probléma.
mindemellett elfogadom, hogy a teslának is vannak rossz dolgai és a hagyomásos gyártásuaknak is rengeteg jó dolgaii.
DE a hirhez kapcsolodon kijelenteni, vagy megvádolni a teszlát, hogy mennyire rossz mert 17 balesetet és 1 halált okozo sérülést csinyált egy év alatt. anélköül, hogy a másik oldalt is megnéznénk elégg fura.