egyrészt egyetértek vele és én is azt szeretném, ha az autók egy onállo eszközök lennének , mert csak igy lehet elérni, hogy bárhol eltaláljanak ahol nincs kiépitve megfelelö uthálózat internet lefedettség bármilyen zavaró körülmény.
DE ahogy a tények jelenleg alakulnak nem ez lesz az irány, mert az 5 és a 6 g miatt nagyon abba az irányba nyomulnak , hogy minden mindennel össze legyen kötve.
"Persze gondolom csak is tisztán azért, hogy jobb legyen a szolgáltatás és nem azért , hogy mindenkirol tudni lehessen, hogy hova tart és milyen gyakran."
A fenti megállapitásba nem kell semmi nagyobb összeesküvéselméletet belelátni, mert már most is ez van, hogy a neten célirányosan megtaláűljanak a reklámokkal. igy majd lesznek utkozbeni reklámok .
De visszatérve, ha még meg is oldják hogy egyedüliként is elboldoguljon a kocsi az azért egy plusz biztonsági és kényelmi faktor lenne, ha akár passzivan is vagy közvetve is de tudná, hogy melyik körülötte lévö auto merre és milyen gyorsan halad, mert igy lehet elkerülni a dugokat és a balesetet. ezek az adatok lehetnek flyamatosan mondjuk 500mes körzetbe surárzott jelek amiket a másik kocsi vesz mint egy rádioadást, de ahogy kiér a hatóküörből elfelejti, igy csökkenne az addatfeldolgozás mértéke és nem kellen az emberekrol kocsikrol személyes adatot sem bekérni.