bigjoe itt a kulcsszó az hogy a "rendszerükben". Az az övék, ők kezelik és erről állásfoglalást ők adnak. Saját magukról. Ahogy már meg is tették, És ahogy eddig minden esetben erre az eredményre jutottak. Biztos a sofőr hibája, kizárt hogy ők.
Ehhez képest az autójuk úgy megy át a fekvőrendőrön fékezés nélkül mintha ott sem lenne, a körforgalomban pedig az autó szeretne egyenesen átmenni.
Másik része a dolognak, hogy nem az elektromos autókról szólnak a negatív hírek, hanem a teslákról. A mercedes elektromos autójáról nem olvasol ilyet, de ő nem is hirdeti önjáróként az autóját. Nem villog ott a weblapjukon 10 éve, hogy önjáró hamarosan érkezik. Majd csak jön a 4.56378-as firmware és akkor az autó majd magától megy. És más autógyártó nem b@szta tele a netet már 10 évvel ezelőtt olyan kamuvideókkal ahol a sztrádán munkába menet alszik a sofőr a kocsiban.
A tesla igen. Mert a tesla - és sok hasonló cég - egy dolgot tud. Önmagát hájpolni. Ezt tudja, ez kell a népnek, a mese. Az emberek erre vágynak. Ők pedig ezt meglovagolják. minél nagyobbat füllentesz annál sikeresebb lesz a céged.
Mi is miről fecsegünk itt most? A tesláról. Még beszélni is sikk róla. Más autót nem elemzünk ekkora elánnal, rá sem kattintunk a hírre. De ha le jön a hír, hogy a teslának az új frissítéssel halványrózsaszín lesz a műszerfala akkor azt bizonyosan kibeszéljük és már alig várjuk az új frissítést.
Ehhez képest a teljes igazság az, hogy a tesla egy ilyen full elektromos mercedeshez képest egy velorex. Nem egy lapon, de még egy könyvben sem lehet őket emlegetni.
Az amerikaiak soha nem tudtak autót gyártani, ami nem csoda, soha nem voltak olyan szinten a biztonsági megoldásokra és a fogyasztás csökkentésére kényszerítve mint az európaiak.
Mivel pótolják a tudásbéli lemaradásukat? Szimpla hazugsággal.