"nem nagyon értem minek vesztegetik az időt és pénz az ilyen koncepcio autokra , ha ugy sem valósitják meg öket , de mégcsak hasonlokat sem."
A koncepcioauto reszben piackutatas, reszben a mernokok otleteinek ellenorzese a vasarlok altal. Ennel peldalul a kismeretu fejter miatt mar a koncepcio fazisban elvetheto az otlet. Ami egyebkent csak annyi, hogy kb. szemmagassagig lenne a nagymeretu ivelt monitor, igy a szelvedon csak a monitor teteje folott lehetne kilatni egy vekony resen at. Ha a teto magassabban lenne, akkor nem is lenne akkora baj, de alacsony.
Szemely szerint az SUV-k / pickup-ok formaterve hasznalhatobb. Tehat az ember be tudjon ulni kocsiba ugy, hogy a szek magassaga egy normal irodai szek magassaga legyen a jarmu padlojahoz kepest es a fejter lehetoseget adjon arra, hogy kenyelmesen ulve felemeljuk a kezunk a fejunk fole. Nem a legjobb a legellenallasa, de felig fekve utazni mint ahogy sok sportkocsiban kell eleg kenyelemetlen.
"és amikor a szopdver vissza akarná adni a kontrollt,"
Azert megneznem, amikor a budapesti 4-es metron vissza akarna adni a szamitogep a vezerlest az ott sem levo vonatvezetonek. Es azt naponta tomegek hasznaljak mar most. Egy automata jarmu attol automata, hogy ha nem ul benne senki, akkor is uzemkepes.