"mi az értelme az önvezetésnek, ha a vezetőnek minden pillanatbban készen kell állnia?"
Az uj self drive rendszernel mar nem kell. Viszont ez jelenleg meg csak beta, tehat csak betatesztelok tudnak a programban resztvenni. A sofor feladata itt a veszmegallason kivul a hibakereses, van hozza dedikalt nyomogomb is, amivel menet kozben bugreport-ot tudnak leadni.
Persze a legtobb felhasznalo nem igazan fogja fel, hogy o most igyenes szoftver betatesztelest vegez. (pedig alairjak a szerzodest) Ezert is tiltottak le a legtobb funkciot az EU-n belul rendeletileg.
"Tehát a hozzászóló eredeti logikája mentén milyen alapon is engedték az embereket az utcára ha ilyen nagy %-ban hibáznak?"
Pontosan. Errol is szol az uj varosi 30-as sebesseglimit. Es ha bevezetik, akkor szepen lassan le lehet vinni oda, hogy mar csak lepesben lehessen haladni ott ahol gyalogosok is vannak. Ezzel nagyon egyszeruen ra lehet venni az embereket, hogy ne hasznaljanak autot, csak a kijelolt zart utvonalakon. Ott meg az automata jarmuvek is nagyon jol tudnak tajekozodni. Akik eleg fontosak ahhoz, hogy gyorsan kelljen kozlekedniuk a jovoben ugyse a kozutakon fognak jarni.
"Vajon a teljes nem Teslás baleset mennyiséget hasonlítják össze a Teslával, vagy a 30-50 milkába kerülő luxus autók baleseteit!?"
A model 3 az amerikaban egy csaladi kocsi. Arban is ott van. Egy atlagos kertvarosi csaladnak terveztek bevasarlos autonak es tobbnyire arra is hasznaljak, ejjelente a garazsban toltve. Nepauto azoknak akiknek a jovoben is lesz joguk autot hasznalni. (kedvezmenyek nelkul 14 millio huf, adokedvezmennyel kint 10 korul van, szoval tenyleg az ottani kozeposztalynak valo)