" hanem minden autónak saját célszámot határoz meg"
Flotta szinten számolnak. Tehát a flottának kell hoznia egy kibocsájtási szintet, ha olyan flottád van amiben sok alacsony kibocsátású jármű van akkor megengedhetsz néhány szennyezőbbet, de az igaz hogy valamennyire ezt kompenzálhatják azzal hogy a flotta átlagtömege mekkora, de ez nem jelenti azt hogy ez egy arányos kompenzáció, csak azt hogy nem emelkednek olyan meredeken a büntetési tételek.
"hogy nem mindenkire vonatkoznak egységesen a közlekedési szabályok."
Továbbra sem érted hogy nem a vezető személy, hanem a jármű kategóriája vagy helyezte ami miatt más szabály vonatkozik rá. Az eredeti önrendelkezős vesszőparipád illetve az egyének szintjén lévő "bizalmat mindenkitől meg kell vonni" ami kérdés. Tehát azt kellene bebizonyítanod hogy van olyan elv miszerint azonos peremfelételek mellett az egyik (jobb képességű) ember megszegheti azt a szabályt amit a másik nem. Amennyiben ilyet nem tudsz, akkor fogadd el hogy teljesen mindegy hogy milyen egyéni képességekkel bírsz, a jogalkotó az átlagsofőrre írja a KRESZ-t, tehát mindenkire ugyanúgy vonatkozik, még a teljesen más karakterisztikájú képeséggel bíró gépi sofőrre is is.
"Onnan indultunk, hogy te elkezdtél érvelni amellett az oldal mellett, amely szerint az emberektől gyakorlatilag egységen meg kéne vonni a gépjárművezetés jogát lassan"
Szalmabáb érvelés, ilyet én nem mondtam.
"te rögtön abba kapaszkodsz bele, hogy szerinted én a felsőbbrendűségemet akarom bizonygatni"
Azzal hogy ilyen meg nem tett állításokkal kezdesz el vitatkozni azzal semmire nem mész.
"hogy 30 év után valaki ugyanolyan figyelmesen és felelősségteljesen fog vezetni"
Na ez egy releváns példa. Kérem a KRESZ pontot ami kimondja hogy 30 év utáni figyelmesen vezető-nek nem kell betartania egy szabályt. Nincs ilyen, a jogalkotó nem tud differenciálni mert nincs infrastruktúra rá ami folyamatosan minősítené a közlekedésben résztvevőket. A STOP táblánál ezért mindenkinek meg kell állnia, ahogy a sebességkorlátozást is be kell tartania.
"hiszen én a jó képességeimet igazoltam és jogosulttá váltam egy vezetői engedélyre, míg vannak mások, akik pedig nem."
Valóban, ez az egyetlen belépési küszöb létezik, meg nyilván életkor szintű triviális paraméterek. Innentől viszont egybe vagy mosva a több millió többi jogosítványossal, és kutyát macskát nem érdekli hogy hány éve és milyen balesetmentesen közlekedsz, ez nem mentesít egyetlen szabály alól sem. Azonban nagyon nem az a topic hogy valaki kaphat-e jogsit, hanem az hogy akik vezetnek azok egységesen átlagolódnak-e.
"Biztosan nem szavaztam nyugateurópai országok zöld"
Szavaztál az EU parlamenti képviselődre, illetve vélhetően az EU-ba való belépésre. A demokrácia úgy működik hogy nem számít hogyha te egyénileg ellenvéleményen vagy, még az sem hogy a te képviselőd mást mond, a többség szava dönt.
"Előtte azokról beszéltél, akik gondolnak a még meg sem születettekre."
Igen. Épp ez a lényeg. Többek közt azok számára hagysz hátra egy szennyezett bolygót akik még meg sem születtek, és igen vannak olyan - ma is élő - emberek aki számára fontos hogy ez ne így legyen.
"amikor ne lehetne bárkinek becsületes munkából Hondája"
Erre a SUV-os azt mondja hogy neki meg jogában áll a becsületes munkából megszerzett SUV-jával pöfögni.
Tehát ismét csak megmondóember vagy aki azt mondja hogy az az etalon amit saját maga csinál, lényegében aki ennél (jóval) többet szennyez az már egy k.csög, aki kevesebbet (semmit) az meg idióta.
"hogy ezért nem kéne szén meg gázerőművekről tölteni az EV-ket"
Egyrészt az energiamix-ben minden komponens benne van. Másrészt a belváros légszennyezésén az is segít ha szénerőműből töltöd, de jól láthatóan az az irány hogy a szennyezőbb erőmű típusokat kiszorítsák a piacról, csak ez nem megy egyik napról a másikra.