"mert mit tud az apple amit egy másik telefon vagy okosora nem tud ha ugyan azt a szoftvert telepitik rá vagy hasonlo muködésut? "
Kihangsúlyozza igen. Ez miért baj? Lehet hogy ez van a szerződésükben, lehet hogy a CEO apple fan, vagy lehet a cikkíró az.
Nem állítja senki hogy nem lehet más készülékekre fejleszteni a szóban forgó szoftvert, tettek egy kijelentést és slussz.
Attól működik jobban egy ekkora szervezetben ha technológiai rendszert alkalmaznak, mert egy betanított szabályrendszert könnyebben elfelejt, vagy saját ízlése szerint formázhat egy munkatárs. Ami persze jó irányba is elmozdulhat mert lehet van egy team az 1500 fős szervizhálózatban amely sokkal jobban működött applikació nélkül, mert nagyon ügyfélbarát módon, összehangoltan működik, de lehet van ahol a szaki hátul kávezgat mit sem sejtve, és 10-15 perc míg összeszedi magát vagy befejezi a sztorit, és lehet összességében 20 perc eltelik a semmivel.
Így viszont, ahogyan a cikkben is meg van írva, sokkal hamarabb kap információt a kolléga. Nem egyszer a saját bőrömön megtapasztaltam hogy úgy telt el az autószalonban 30 perc hogy fogalmam sem volt hogy történik-e valami. És kiderült hogy semmi. Egymásra vártak.