Ahogy gondoltam , a cikk szempontjábol semmi kézzel fogható dolgot nem mondtál
Mond a sok közül párat akkor ami okos ora és nincs érintőkéjelzője erre is kiváncsi lennék, mert még az okoskartötö is étintős ahol csak a leg alapabb dolgokat tudod megnézni.
Mit akarsz egy szervizes környezetben a munkással csináltatni az okosorán amihez egy 4 cm-es köralaku kijelző nem elég ,de egy 3x4cmes négyzet alaku már igen ? Ha meg mobilt kell használnia a nagyobb kijelzo miatt az adatok bevitelére akkor meg minek az ora ?
A legtöbb ha nem az összes okosora összekapcsolhato BT-on kihangosithatóval és párositható a telefonnal is , igy ebbol kiindulva megint nem értem a hasznát az okosorának a szervizben ha egy sima fülhallgatóval is fel tudja venni a hivást és jelzést kaphat arrol ha jön ugyfél. És pont ezért minek is bele GSM vagy wifi ?
És mindez fuggetlen az alkalmazott OS-től az orán vagy a telefonon. Szinte a legtöbb okosorán az android valamelyik specifikus verzioja fut csak ugy mint az OIS sem egy az egyben van rátéve az apple watchra. és mint ilyen a te példádbol kiindulva az androidot is már 2008 ota reszelgetik.
Ha jol értem azt amit ezzel kapcsolatban akarsz sugallni, hogy a cégek mert hatékonyak igy a lehető legtovább használnak egy terméket ezért a cégek még minidg iphone 6ost használnak mert még mindig van rá támogatás és nem cserélik le ujabbra mikor a garancia vagy az értékét nem irták le nullára a konyvelésben.
Szoval mi az ami alapján a cikkhez kapcsolodoan alá tudod támasztani , hogy hatékonyabb a munka egy szervizes számára egy okosorával és föleg ha az egy Apple ?