azért az elmond a szervizrül mindent, ha a recepcios nem szol a munkásnak, hogy jött egy ugyfél és lehet a kocsiján dolgozni .Meg némely szerelö nem tud az ugyfelekkel bánni igy sokat ronthat egy egy szerviz megitélésén.
Az meg megint csak egy más megközelités, hogy igy a recepciost ki lehet rugni.
Illetve az alkalmazás mi alapján dönti el, hogy ki kapjon értesitést az ugyfél érkezéséről? vagy ha mindenki megkapja akkor folyamatosan megzavarja azt is aki épp dolgozik valamin és ki megy oda megkérdezni , hogy miért jött az ugyfél? mert vagy mindenki odamegy aki szabad vagy egymásra várnak majd és senki nem megy oda attól, hogy kap értesitést még nem köteles azonnal rohanni is oda.
A gyakorlatban meg megnézném, hogy miért is lényeges, hogy Aple termék legyen ? mert mit tud az apple amit egy másik telefon vagy okosora nem tud ha ugyan azt a szoftvert telepitik rá vagy hasonlo muködésut?
Illetve megnézem, hogy az okosora és a mobiltelefon majd, hogy müködik, amikor nagyig olyajosan probálja a szerelö feloldani vagy akár csak kezelni az adott készülékeket.
Mennyire hamar fogják bedobni a kulcsot a bepiszkolástol vagy épp mennyire birja az olajat és a különbözö vegyi anyagokat , mechanikai behatásokat . föleg azzal a szép fehér szinnel.