Úgy vettem észre, hogy csak a sessionök között tudsz menteni, és bár futamig még nem jutottam (mazo vagyok, real timeban nézem az eseményeket, nem tekerek bele ...), de Pben csak előtte és utána lehetett menteni. Autosavet nem próbáltam, az lehet, hogy működik ha simán kilépsz, durva is lenne, ha RT játszod végig a versenyt és mennek kell, így 2 körrel a vége előtt dobhatnád az egészet, de persze lehetséges, hogy ez a helyzet, viszont akkor gratula a fejlesztőknek ezért az okosságért! :D
Késő du - inkább este - tudtam először kipróbálni. Na, szóval a nagy csapatválasztásra elment kb. egy óra, mire választottam. Hosszú távú stratégia kitalálása és minden egyéb tökörészés után a futamok kinézetre elképesztőek (nálam ráettem egy ReshadeTv szűrőt, és valami elképesztő lett azzal, az alap nem jött be), az edzés olyan, mint amilyen a valóságban, és a beállítás megtalálásához hasonló etapos beállítás baszkuráció van, mint minden f1 menedzserben. Egyelőre a közvetítés rész nem egy Grand Prix World (konkrétan egy-egy béna pályaelhagyás kapcsán döbben le a full csapat), szóval mókás, meg mókásak az autók rángatózásai (még nem jelent meg, lehet, hogy megjelenésig javítják), de kb. minden van itt is, ami kell.
Az Astont választottam a versenyzők és a magasabb kezdőpénz miatt, és bár az utolsó helyekre pakolta teljesítményben a csapatot (legalábbis az összehasonlítás során), valahogy amint rá lehet érezni a beállításokra, egész jó teljesítményt lehet elérni ahhoz képest, hogy a csapat mennyire küszködött pl. a tegnapi streameken mondjuk a Williamsek ellen.
De van itt minden!
Lehet fejleszteni a pilótát, tervezőt, mindenkit, a bázist is, de baromi sok mani. Először kb. minden tervezőt és mérnököt ki akartam rúgni, aztán lenyugodtam, és bár most még szarok, inkább hagyom őket, hátha jó kis csapat lesz belőlük. Ahogy elsőre elindultam, az a minden (helikopterek, bázis a rajongóknak) hozzon manit irány volt, a sok apróság tartsa el a későbbi fejlesztéseket, a szponzorpénzeknek is jót tesz, úgyhogy én a pénzt hozó épületeket kezdtem el fejleszteni először, minden más úgyis olyan drága, hogy szinte pofánraesés lehet első évben erre pénzt elszórni majd gazdaságosan működtetni a csapatot, főleg, hogy nem tiszta mire elég is ennyi és annyi pénz ...
Ezek mellett elsőre főleg az autó aerot próbáltam feltornászni. Az Aston alap chassis ugyanis olyan gyenge pl. Alfa Romeohoz képest, hogy hozzá se merek nyúlni, szerintem pénzkidobás. Nagyon meg kell gondolni mit és hogyan (sok opciót ki kell még próbálni, nem tiszta minden, hogy mi van, ha ennyit v. annyit költök speckóból - pl. szélcsatorna - és elfogy), mi van ha lejár pár határidő, lesz-e újabb amikor lehet fejleszteni, stb., úgyhogy sok kisérletezés lesz, és ahogy figyelem, simán el lehet menni rossz irányba anyagilag és minden másban, de az már most látszódik, hogy izgalmas az egész.
Kár, hogy idősebb versenyzők közül csak Alonso elérhető, de hátha idővel bekerül majd mindenki aki még vezet bármilyen osztályban. Viszont van pár hülyeség, mint pl. ha maxon vagy designban, nem tudod az autód összehasonlítani a többiekével, stb. Fogalmam sincs mennyi idő és mani lesz az új alkatrészek legyártása, de a régieké IS hosszú és baromi drága. Én ezek után nem csodálkozom, hogy csipognak IRLben a csapatok a költségsapka kapcsán.
(Még egy! Ha hagyod, hogy a nő végigvezessen kezdőként minden részleten, első versenyen kimarad a szabadedzések közül azt hiszem mindegyik ...)