Továbbra is - kis csapattal kezdve - az a legidegesítőbb, hogy a szabadedzésen jól mész, az időmérőn meg a nagyok nyernek hirtelen a semmiből 2 másodpercet. Elsőre úgy éreztem, hogy a McLarennel kellene kezdeni: két jó pilóta, egy egész jól fejlett autó, közepes mani, de versenytempóban játékban nem sokkal jobbak, mint az Aston és a Renault. Szóval kicsit katyvasz ami a beállítások kapcsán zajlik, de tényleg kihívás. Elképesztő mit össze kell kaparni egy-egy 13. helyért is pl. egy Astonnal! :D
Ha nem kimondottan első versenytől győzelemre esélyes nagy csapattal akartok kezdeni (Ferrari a legjobb, mint csapat, szakemberekben is ők a legjobbak első látásra, a Merci picit le van maradva, de pl. ők is kezdésnek inkább közép csapat eleje, mint nagy!, de minimális kell nekik a tophoz), akkor javaslom a McLarent! Abban már van kihívás. Jók a pilóták, jó az autó alap. Mivel végre már van külön analizálás opció, ha tervezések elindultak akkor is látni a többieket, tehát össze lehet hasonlítani az autókat, a Meki a leginkább esélyes hosszútávra. Egy-egy fejlesztés - ami ráadásul nem kis idő és pénz - 1,5%okkal tolja előre az autó fejlettségét úgy, hogy közben mindenki más is fejleszt!!!
A beállításokkal szerintem sokadik próbálkozásra a legjobb út, hogy P1ben elviszitek 75-80% fölé, P2 simu, akkor elég jól belövi, finomítja a gép, aztán P3ban amit még tudsz, kicsit finomítasz magad.