Ez nem releváns, a lassulást ugyanis nem lehet szabályozni.
Értem, vagyis ha 90km\h-val elüti az ember a pillangót, az ugyanolyan kimenettel végződik mintha 90km/h-val egy kifejlett fának hajtunk, hiszen a lassulás nem szabályozható.
Valami egyéb megállapítás?
Mert Te ezt jelentetted ki.
Nem kell mindenhová autópálya, hanem olyan infrastruktúra ami jobb a jelenlegi megoldásnál.
Érted, ezt hívják fejlődésnek.
Nálunk pl nem változott a sebesség korlátozás, de 2X2 sáv lett, és ezek szegregáltak. Vagyis tudsz a másik jármű mellett elhaladni, anélkül hogy a szembejövő sávba kellene atmenned, hiszen a sebesség korlátozás nincs hatással arra a tényre, hogy a szembejövő jármű távolságát és sebességét nagyon rosszul tudja az ember felmérni, ha ezt a problémát kiiktatjuk akkor máris nincs esély egy frontális ütközésre. Vagyis szabályoztuk a lassulás mértékét.
Tényleg nem érted hogy ezzel még mindig a megoldást csalod el? A topic tárgya egy műszaki megoldás ami a közlekedést tenné
Műszaki megoldás, ami biztonságosabb közlekedést okoz, hiszen annak az esélye csökken, hogy szabályozatlan lassulásban legyen részed, hiszen kevesebb jármű esetén, kevesebb tárgy van amiben becsapódás lehetséges.
A járművek száma csökkenthető az adott szakaszon, ha van tömegközlekedés, és mindenki 9lyan közel lakik a munkahelyéhez amilyen közel csak lehet.
Ebből következik hogy a kevésbé centralizált megoldások segítenek csökkenteni a centralizált megoldás vonzataként jelentkező tumultust az utakon, hiszen a városban pont a hely korlátozott az infrastruktúra kiépítése szempontjából.
Leírtam, ez a szemlélet az alapja világon a legtöbb munkahelyi JSA-nak, amiben automatikusan benne van a jármű vezetés is . A veszély forrás megszüntetése a legbiztonságosabb műszaki megoldás a veszély által pontenciálisan bekövetkező balesetek elkerülése.
Nem én találtam ki, dolgozz a bányában, kórházban, legyél villanyszerelő vagy daru kezelő, ugyan az a prioritás lista, milyen módon kell ezt kezelni.
Az intellektuális képességek terén én legalább nem állítom, hogy én vagyok a piramis csúcsán, hanem azt, hogy az már nem egy piramis, hanem egy egyenes vonal.