"Nem a sebesség a probléma, hanem a sebesség és a többi tényező kombinációja."
Tehát ezzel elismerted hogy a sebesség és a balesetek közt arányossági összefüggés van, ezzel meg is cáfoltad önmagad miszerint nincs és az ütközés kimenetele véletlenszerű.
"Ez nem tűnik logikusnak?"
Ismerve a való világot, elfogadva azt hogy a rendszer arra épül hogy minimalizálja a balesetek számát, ennek része a lent vázolt EU lista, benne a sebesség limiterrel. (lassulás limiter pedig nincs)
A lényeg hogy a sebesség csökkentést mint eszközt nem zárhatod ki, és a mondandód így kezdted, hiába próbálsz most már kihátrálni belőle.
"Szerintem tévedtem, és igazad van, egy harang görbe volt, és az is, csak a görbe teteje ami 1950-ben nézett 100-as IQ alapszamhoz viszonyítva most kb 50 környékén ül."
Nincs ilyen mértékű csökkenés.
"Tudom én vagyok a hülye. Már megszoktam, ha egymilliárd légy a tehénszaron van akkor az a jó."
Még mindig várom a konkrét megoldásod amivel az 50 évvel korábbi szintre viszed vissza pl. Budapest és az agglomeráció közti forgalmat. Ne a vágyálmaid sorold, hanem valódi intézkedés szintjén írd le hogy kinek mit kell tennie, és miért is fogja megtenni(ha eddig nem tette). Tehát?