Nincs ellenemre a bonyolult és kreatív játék sem, nem véletlen van SpaceEngineers-ben több, mint 1000 órám, X4 és ED-ben is 400 fölött járok, Satisfactory esetén meg nem is tudom. De ED-ben az Odyssey már nincs meg.
Az, hogy nem kell annyit szaladgálnom, pont, hogy jó. Egy idő után nagyon unalmas tud lenni, hogy az időm nagy részét az értelmetlen szaladgálással töltöm. Elég sokat rohantam már WoW-ban és Witcher-ben. Ha a játéknak nem ez a célja (ellenben ED-vel, ahol pont a repülésen van a hangsúly), akkor nem bánom, ha egyszerűsítik. X4-ben is sokat kell repülni A pontból B pontba. Régen voltak ugróhajtóművek, hogy legalább a rendszerbe be tudjak ugrani. Aztán lecserélték autópályákra, meg utazó módra.
NMS esetén előfordult, hogy nem töltődött be. Aztán játszani kellett a fájlokkal, hogy működjön. Az online rész akkoriban erős túlzás volt. Amit elneveztél, az megjelent másnál. És ebben ki is merült.