Persze, ez mind igaz. Nyilván lehet ezeket csinálni, de ha valakinek bonyolultabb tartalom, történet kell, akkor a küldetéseknél azokat is megtalálja. Akit leköt, amit te csinálsz, az sokkal tovább el lesz a játékkal, de az egész kihagyható. Én már most tervezem egyébként, hogy a második végigjátszásom egy kifejezett pilóta karakter lesz, vagy kalózkodok vagy kalózokat irtok, mint annak idején a Privateer 1-ben.
De eddig a BGS játékok leginkább arról voltak híresek, hogy nézd, ott a hegy, oda tudsz menni és meg tudod mászni. Ez itt most nem teljesen igaz, mert a hegy lehet, hogy már a leszállóterületen kívül van és akkor nem tudsz odamenni, ha meg arrébb szállsz le, akkor lehet másképp rajzolja meg a tájat, mert minden leszállás proc generált. Nincs annyi kézzel elhelyezett tartalom sem ezeken a random helyszíneken, ami érthető is, mert a Skyrim egész térképe egy vicc volt méret terén ehhez a játékhoz képest. Ettől még persze vannak kézzel elhelyezett lootok és cuccok is, de ezek rendszerint küldetéshez vannak kötve.
Én azt gondolom, hogy a fanyalgók valami mást vártak. Star Citizent vagy Elite Dangeroust, pedig ez inkább fallout 4 in space.