Biztos, hogy a procim/nk is keves, ez teny, de egy kis buveszkedessel mindenhol megvan a stabil 60, egyedul Atlantis 50-60, plusz azok a nagyobb varosok vagy random taborok/helyek, amelyek nagyok, tele vannak mozgo objektummal es kulso, nyitott terekben vannak. De 50 ala akkor sem nem nagyon megy, bar neha volt, hogy benezett 45 kornyekere.
DLSS modot hasznalom.
A tobbi mar csak beallitas kerdese, fejbol mar nem tudom pontosan idezni, de megprobalom.
- Nalam minden opcio high alapbol (a preset az ultra, onnan modositom), kiveve:
- Screen res: 69 (feluton a high (62) es az ultra (75) kozott)
- Crowd density - low (cpu miatt ne maszkaljon libasorban millio nevtelen npc, low meg realisabb is)
- Shadow - medium (ad nemi +fps a highhoz kepest)
- Reflection - medium (szinten +fps)
- Volumetric L. - low (nagyon fps gyilkos alsokat. kartyan, mint az enyem)
- Sharp - 69 (ez mindig annyi szokott lenni nalam)
- Motion blur - medium (alapbol utalom ezt az effektet, de kell, hogy elmossa picit azt, amikor 60 ala beesik az fps)
A jovo evben en is beterveztem a teljes konfig cserejet, erzem, hogy szukseges, de mivel annyira nem egetoen, nem sietek vele.