A kapitányi széf és a raktér nem ugyan az. Én csak ma fedeztem fel, hogy van kapitányi széfem. Lehet, hogy a régi fülkében nem volt?
Tedd a raktérbe. H, majd F, aztán Q.
A robotba is pakolhatsz, meg, ha vannak egyéb kísérőid, akkor ők is tudnak cipekedni.
Rakteret állomáson, kikötőben tudsz felszerelni. Nem mindegyiken. Új Atlantiszon van. Meg én találtam egy nagyon jó űrállomást is, de térkép nélkül meg nem mondom a rendszer nevét. A Marson is vannak jó cuccok.
A pilótafülke is ad rakteret, ha lecserélnéd.
A hajóépítés viszont nem egyszerű, mert a modulok csak bizonyos pozícióban hajlandóak állni. Remélem ezt módosítják majd, mert szerintem értelmetlen, hogy egy téglalap formájú konténert csak oldalsó csatlakozással lehet pakolni. És csak egy felfogatási pontja van. Ezzel a részével simán el lehet tolni 1 órát, aztán lehet, hogy nem is fog tetszeni vagy nem olyan lesz belül, amilyet szerettél volna. Érdemes előtte menteni.
Általában, ha már ilyen helyen vagyok, akkor mindig megnézem, hogy nincs e jobb reaktor, JD, pajzs.
800 kg fölött viszont több leszállótalp kell. A leszállótalp egy hajtóműve 200 kg terhet bír el. A Frontier 4 talpa 800 kg-ot. De most olyat vettem, hogy egy talpon két hajtómű van, így a 3 talp elvileg 1200 kg-ot bír el.
A manőverezhetőség is érdekes. A nagy hajtóművek nagyobb tolóerőt képviselnek, de kisebb manőverezhetőséget a kis hajtóműhöz képest. És a játék ezt számolja. Nem tudom, hogy mennyire lett volna jó 4 kicsit feltenni. Elvileg sebességben ugyanúgy max 150, de, hogy milyen a gyorsulása, meg a boost, arról nem ír semmit. Inkább maradtam a két nagynál, két kicsivel kiegészítve.
Sajnos olyanból nem lehet kettőt rakni, hogy reaktor, pajzs, JD.
És az osztályoknak egyeznie kell. Ha A osztályú a reaktor (másikhoz skill kell), akkor nem tehetsz hozzá B osztályú hajtóművet, hiába tudnád megvenni és skill sem kell hozzá.
Valahogy előhoztam ezt a jeladós cuccot. Lehet, hogy Q-t kell nyomni?
Állítsd szkennerre és próbálgasd a gombokat. Az egyikre megjelenik.