Pista bá, nem kell screenshot. A Starfield-ben beállítod a "Magas" definíciót, és ennyi. Magában a játékban nem igazán tudsz állítani jól érzékelhető módon az árnyékokon kívül. Hiába teszed bármire a fényeket, kábé ugyanazt kapod. Magas beállításban az árnyékok elfogadhatóak, a fények meg szerintem jobbak, mint ultrán. Fogyasztás szempontjából a gépemen elég nagy a "Magas" ill. az "Ultra" árnyékbeállítások közötti különbség. Magas vs. Közepes beállítást nem teszteltem.
A másik kérdés, hogy mennyire engedjük meg a játéknak, hogy szétgyilkolja a gépet (no+ a villanyszámla). Ezt úgy oldottam meg, hogy az nVidia inspector profiljában, beállítottam a vsync-et 1/2-re, vagy 1/3-ra. Ha a monitor képfrissítési frekije 144Hz, akkor ugye 72, ill. 48 lesz az fps. 48 képkockával is remekül játszható a játék, szép folyamatos. Ekkor a legalacsonyabb a gép fogyasztása és még a lagok is eltűnnek.
Ezenkívül, mivel nVidia kártyám van, a dinamikus felbontás arányát feltoltam 80%-ra (70% a Magas és 75% az Ultra), kapjunk már egy picivel szebb képet.
Az élsimítást is feltoltam 80%-ra. Ez eltüntette a tipikus villódzást. A Film Grain-t pedig levettem 20%-ra, lehetőleg ne homályosítson el semmit, mert rohadt fárasztó a szemnek.
A fogyasztást nem szoftverrel nézem, mert az a terhelés és melegedés függvényében csalóka, hanem egy adatrögzítős fogyasztásmérőbe van dugva a gép. Tehát a hálózatból felvett villamos teljesítményt mérem amiben benne van pl. a tápegység hatásfoka is. Számolja az átlagot, rögzíti a másodpercenkénti csúcsértéket.