Nincs rajta semmi. Nem tubus, hanem fecsi. Nálunk csak az IT-s fiúk használnak a céges gépeinkhez, ott is ritkán mert kész gépeket veszünk. Legutoljára nyáron kellett külön gépet összeraknunk. Az MSFS-t vittük ki családi napra egy 737-es cockpit-el. Ahhoz kellett 2. Amit mi alkotunk ott tilos ez a technika. Úgyhogy ha kell lemegyek hozzájuk és kuncsorgok kicsit. Amúgy biztos tudják mi az, én nem tudom.
Milyen kártyád van, hogy nem engedi 70 fok fölé? Az még simán üzemi hőmérséklet.
Általában ha kinyitod a gépházat, rontasz a keringetésen ezáltal a hűtés hatásfokán. Természetesen csak akkor ha egyébként a hűtés rendesen meg lett csinálva. Bár ha a nyitott gépházra beállítasz egy szobai ventit, az már más tészta:). Azért az alkatrészek elég jól bírják a meleget. Mostanság ha sima commercial besorolású alkatrészeket vizsgálunk be, simán viszik -20-115 fok között. Pedig csak 0-70 között kellene. Nagyon nem szeretem a felületszerelést, de azt el kell ismerni, hogy az smd alkatrészek általában sokkal jobban bírják a túlterhelést.
Szerintem elég karcsú az 550-es SSD, tekintve a játék méretét. A SATA3 tud többet is, ez a meghajtód korlátja.
De az a feketeség a töltőképernyő után valszeg nem ezért van. A követő addig tekereg míg a betöltési folyamat véget nem ér. De ekkor még nincs megjeleníthető kép illetve interakció. Amíg az el nem készül addig van a feketeség (míg a memóriában fel nem épül a világ). Mindenkinél. Nagyon egyszerűen kipróbálhatod. Figyelni kell az olvasást a háttértáron. Annak amikor vége van, akkor jön a feketeség a megjelenésig. Namost ha ez igaz, akkor egy egyszerűbb hajóba gyorsabb lesz a belépés, mint egy összetettbe. Egymás után többször kipróbálni, hogy a modellek már a cache-ből jöjjenek. Ez lenne a tippem. Gyanítom, hogy ez az egyik oka annak, hogy eléggé szétdarabolták a játékteret. pszeudo openworld:).