A helyzet az a starfielddel, hogy én megnéztem az összes click-bait videót, hogy mekkora csalódás a játék, meg úgy összességében a legrosszabb dolog, ami valaha a játékiparral történt és ha nem lenne háború a világ két pontján, akkor a legrosszabb dolog, ami az emberiséggel történt stb stb. Ezeket a helyén kell tudni kezelni, pont mint a downvoter sony-ponykat a metacriticen. A játék nem fallout 76 kategória, hiába mutat mást a steam értékelés jelenleg. a fallout 76 alapvető problémája nem a bugok voltak vagy az, hogy nincsenek (nem voltak megjelenéskor) npc-k meg rendes questrendszer vagy történet sem. Ezek nyilván nem segítettek, de nem ez volt az alapvető baj a játékkal, hanem a játék lényege, az alapkoncepciója. Egy agyonmonetizált live service rendszerre próbálták ráhúzni az addigra már ötrészes világhíres single player (!) rpg-játékot. Egy közepes fallout 4 total conversion mod rejtőzött a live service kapzsiság alatt. A fallout 76 nem volt borzalmas játék még ezzel együtt sem, csak óriási csalódás a korábbi játékok után.
A starfield tele van hibával, de ezek legtöbbjén lehet és szerintem fognak is változtatni. Ha nem a bethesda, akkor modderek és igen, tudom, mém lett, hogy modders will fix it, de tényleg ez a helyzet. A sok procgen világból munkával lehet csinálni handcrafted világokat is akár: ezt a bethesda is megteheti, de modderek is megtehetik. A hiányzó felszíni térkép szintén olyasmi, ami pótolható, akár hivatalos patch-csel is, de nem gondolom, hogy ez gond lenne a moddereknek. Az is lehet, hogy már van is ilyen mod. Ez azért lehetséges, mert a játék modolható, nem egy live service valami és mert a játék közepén egy jó, klasszikus bethesda single player mag van, amivel lehet dolgozni.
A starfield nem év játéka, de nekem egy stabil 8/10.