És végül: a kritikák többsége azon picsog, hogy a skyrimmel ellentétben, itt nincs egy nagy bejárható terület, hanem sok kis zóna és loading screen. Ezt nem lehet komolyan venni. Nyilvánvaló egy galaxist nem lehet loading zone nélkül megcsinálni úgy, hogy tartalmat is szeretnénk bele. Mármint rpg tartalmat: questeket, városokat, npc-ket, vendorokat stb. Egy várost meg lehet így csinálni, egy skyrim méretű minikontinenst is, 1000 bolygót nem.
Nem vagyok a procgen nagy barátja és jobban örültem volna, ha több a handcrafted város és település a játékban. Annak is, ha nem minden random leszállás minden random bolygón ugyanúgy procgenerál valami látnivalót. Jó lett volna tök üres és lakatlan bolygóra is leszállni, ahol nincs egy korábbi rom vagy állomás sem. A játék messze nem tökéletes, túl sokat akart és ezért kevés mindenben lett kiemelkedő. Ezért is nem 9 vagy 10/10, hanem 8/10.
Ez a "hazudtak Toddék" duma meg unalmas. A szokásos marketing fényezésen túl nem volt semmi hazugság az előzetes és promoműsorokban. Valaki vette is a fáradságot és visszanézte a teljes Starfield Directet. Tessék szépen végignézni és utána visszajönni panaszkodni: