Amúgy egy autonóm járműnek megvan az az előnye az emberekkel szemben, hogy univerzálisan "tanítható" Vegük azt az esetet mikor egy kretén felhajt szembe az autópályán a forgalommal. Úgye normál esetben erre nem számít egy emberi vezető. Az mondjuk aki már szembe találkozott egyszer egy ilyen szituban egy szemből érkező kocsival az valahol utána számítani fog már rá vagy legalább is kevésbé bénul le egy ilyen szituban. Már ha az előzőt túl élte. Viszont ez csak egy vezető.... A másik 789 milliónak nincsen ilyen személyes tapasztalata. Így ők egy ugyan ilyen szituban vélhetően szintén összezavarodnak, hogy mit csináljanak növelve a baleset bekövetkezési esélyét. Ezzel szemben ha egy a jármű kerül ilyen helyzetbe, akkor már belelehet írni a következő program frissítésbe pár olyan dolgot, ami felkészíti a programot ilyen helyzetre és beiktat bár ellenintézkedést, amivel elkerülhető vagy mérsékelhetőek a következmények. lassítás, a forgalom függvényében valamilyen irányba lehúzódás stb. Aztán lehet, hogy a következő program frissitést 79 millió jármű kapja meg 3 hónap múlva és akkor csökken az esély a balesetre vagy annak súlyosságára. Azért nem mindegy, hogy 5 autóvezető szerez tapasztalatot vagy 78 millió autóba tesznek valamiféle következmény csökkentést. Az önvezető autonóm járművek tömegesen "taníthatok" egy nem várt szitura, amig az emberi vezetők csak egyesével leginkább saját tapasztalat alapján. Az emberek egyesével maguktól maradnak hülyék az autonóm járművek meg csoportosan "okosodnak" a rendkivüli helyzetek utáni tapsztalatok során, amikor azok részei lesznek már a vezérlő program lehetőségeinek.