"végre valaki nem a tipikus csőlátású "dögöljön meg minden autós, minek nekik az" mentalitástól elvakulva próbál meg érvelni"
Nem úgy mint te aki a tipikus önző nekem így jó, ebből nem engedek, dögöljön meg mindenki más aspektusból érvel. Amennyiben az elektromos autó kevésbé károsítja mások egészségét vagy az önvezető autó kevésbé veszélyezteti mások testi épségét akkor ezek a helyes irányok.
A tárgyi kukásautó+tűzoltóautó spec. kombó szitu pedig épp arra jó példa hogy miért is kell közúti forgalomban tesztelni, azét hogy kijöjjenek az olyan ritkább helyzetek amikre nem készült senki.
"Hanem hogy a tapasztalatok szerint alkoholos befolyásoltság alatt az ember néha megdöbbentően enyhe sérülésekkel meg tud úszni 1-1 gázolást, mert nem feszülnek meg az izmai annyira"
Lol. Alkoholos befolyásolás alatt gyakran olyan "lazák az izmaid" hogy el sem kell hogy üssenek hanem elesel és bevered a fejed. Ez kb. olyan buta önámítás mint hogy ha nem kötöd be magad akkor majd csak kirepülsz a szélvédőn és egy laza bukfenccel meg is úsztad. Általánosságban esés közben a legjobb hatékonysággal működő emberi agy ami ki tudja választani azt a korrekciós mozdulatot amivel legjobban tudja védeni a kritikus tesztrészeit, pl. ezzel csökkentve leginkább a traumás agysérülés kockázatát, beáldozva azt hogy mondjuk a karja eltörik.