"Egy városkiterjedésű csőpostahálózattal is kísérletezhetnének, abban is lenne ráció."
A meretkorlatok es a g terheles miatt nem eletkepes. Regen voltak ilyen rendszerek, de mara joreszt megszuntek, mivel tul durvan bant a rakomannyal, uzeneteket meg ma mar nem igy tovabbitunk.
A vasut azert lenne egyszerubb es jobb, mert nagyobb tavolsagokra, nagyobb sebessegek eseten hatekonyabb mint a gumikerekes megoldasok. Tehat egy tobbszintu rendszer lenne a nyero. A kis belogatott monorail rendszer (sinbol taplalva) az apro termekekhez, kis tavolsagokra, az onjaro gumikerekes robotok kozepes tavolsagokra es mindkettot berakodni az onjaro tehervonatokba a nagyobb tavolsagokra. A kulcs a tavolsag fuggvenyeben a megfelelo technologia kivalasztasa es ezek kombinalasa. A kis fuggesztett monorail dobozokat nem igazan koltseghatekony tobb szaz kilometeren at jaratni, mert lassabb is lesz mint a tehervonat es a kis jarmuvek amortizacioja is joval magassabb lesz.