"itt arról beszélünk, amikor valaki annyira megijedt/kitért a hitéből, hogy egyenesen a gyártó képviseletéhez fordult."
Ha minden mogotte jovo autoban is van veszfekrendszer es minden mogotte jovo auto betartatja a kotelezo kovetesi tavolsagot, akkor semmilyen gond nem adodik belole, ha egy kocsisor egyszerre nyom egy szinkronizalt satufeket egy az utra beszallo papirdarab miatt.
De pl. savvaltasnal sem szabad addig besorolni amig a mogottunk jovo nem marad le annyira, hogy a besorolas utan is meglegyen a biztonsagos kovetesi tavolsag mind elottunk, mind mogottunk. Ha minden auto okos, akkor a mogottunk jovo is meg fogja adni a helyet, tehat automatikusan lassit amikor savot valt az elotte halado. Ezzel nagymertekben csokkenthetoek a balesetek, de csak akkor ha egyetlen felugyelet nelkuli kocsi sincs a kozelben, mivel a beengedeshez neha egy egesz sornyi autonak kell szinkronban lemaradnia. Ha ember dont, akkor nem biztos, hogy betart minden szabalyt ami ahhoz kell, hogy a tobbi automatikus rendszer jol mukodjon.
A vasuton erre valo a biztositoberendes, hogy mindenkor kikenyszeritse a vezetoktol a helyes viselkedest. Ott is alalaban satufek a buntetese annak aki hibazik. A dinamikus kovetesi tavolsag neve egyebkent a vasuton a moving block es altalban CBTC-vel hasznaljak, tehat radio kommunikacio alapu forgalomiranyitassal. Ott ha vezerles nelkuli jarmu akar felmenni a palyara, akkor az allomasok kozott le kell zarni a teljes vonalat. Autok eseten vagy lenne vezerles az adott jarmuben vagy a ket legkozelebbi lehajto kozott a teljes palyat le kellene zarni az egyik iranyba mielott beengedik a felszereletlen jarmuvet a palyaszakaszra. Nagyon gyorsan kikopna az elektronika nelkuli jarmu mindenhonnan, pont ugy ahogy vasuton is ez tortenik. (marmint nyugaton, itthon szazaval vannak 60-70 eves jarmuvek is a vasuti forgalomban)