A nézők jó filmeket szeretnének látni, de csak folytatást kapunk. Az eredeti filmek 99.9%-áról pedig az életben nem halottam, mert ezeknek nulla a marketingje. Ha bedobnak egy jó marketinget, hogy egyáltalán tudjak a létezéséről és utána megnézem a jól összerakott trailert ami alapján bejön a film akkor beülök a moziba. De vakon nem fog egy forintot sem kifizetni semmilyen filmre. A többség nem film és mozi függő/szakértő, hogy minden percét filmek felkutatásával töltse, így csak azok izgatják amikbe valahol belefut és valamiért az megfogja.
Persze sajnos ez fordítva is elsülhet mint pl. a "Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje)" aminek a trailerje egy totál átverés volt(valszeg kizárólag a trailer miatt került a filmbe az a 10 másodperces jelenet, amire a trailer épült, mert semmi köze a filmhez) és legszívesebben kifizettetném a gyártóval azt a másfél órát amit elpazaroltam rá.