"mikor kellene, esőben ködben, este jeges uton akkor mindegyik segitő rendszer felteszi a kezét."
"Egy kocsi mogul érkező gyalogos vagy kereszteződésben jövö autot a mesterséges inteligencia sem tud elkerülni ha csak a belso kamerára és Lidarra hagyatkozik, de ha egy másik érzékelö jelzi neki,"
Ha az embernek eleg a latasa, akkor egy MI-nek is elegnek kellene lennie. Hasznalnak lidar-t es radar-t is, de sokszor azok gyengebb minosegu adatokat adnak. Egyebkent mindket fenti peldara eleg az utviszonyoknak megfelelo sebesseg megvalasztasa, azaz esoben, kodben, jeges uton vagy parkolo kocsik kozott ovatosabban, azaz lassabban megy. Persze fel lehet hasznalni mas jarmuvek es statikus forrasok adatait, de alapvetoen a jarmu sajat kameraival is biztonsagosan kell tudnia mozogni. Csak kisebb latotavolsag eseten lassabban kell hajtani. Sokkal lassabban mint egy vakmero ember teszi.
ps: Parkolo autok kozott mozogva olyan sebesseggel kell menni, mintha mindegyik mogott guggolna egy kisgyerek, aki csak arra var, hogy kiugorhasson a jarmu ele. Programozasi szempontbol ez azt jelenti, hogy a maximalis fektav mindig a belathatatlan ter minimalis tavolsaga alatt kell legyen. Csak olyan gyorsan szabad menni, hogy a belathatlan teruletrol az adott teruleten megengedett maximalis sebesseggel a jarmu fele erkezo ismeretlen targy elott meg lehessen allni. Ez varosban, egy szuk utcaban a lepesbent jelenti. Nem is olyan bonyolult leprogramozni es pl. a Google autoi tudjak is ezt a modot. A Teslak batrabbak mint kellene, az Uber fele jarmu pedig direkt vakmerore volt allitva, tehat annak is nekiment amit valamennyire latott, csak nem erdekelte.