Nem ez a lényeg amúgy, hogy fűtsűnk, vagy ne fűtsünk. Hanem hogy ebből a buszos esetből is látszik, hogy az elektromosítás / klímahiszti sokkal inkább szolgál aktuális üzleti érdekeket, mint sem valós környezetvédelmi szempontokat. Hiszen ha arról szólna, akkor ahogyan mondjátok, nem lenne fűtés ezeken azt kész, tényleg nem nagy ügy, eleve amilyen szűkös helyen amennyi ember általában összezsúfolódik simán befűtik annyira a testhőveszteségükkel a teret, hogy azért oda nem fognak fagyni. De mégis vannak és működnek ha jól tudom ezek a mai napig Budapesten is, ahol már 4 éve egy szomorú traumatikus hattérből fakadóan szélsőségesen autóellenes és ezzel tökéletes szimbiózisban divatzöld főpolgármester élvez nagy fokú bizalmat. Erre sem az esetlegesen már úgy örökölt buszokon nem tiltatta le ezt a fajta fűtést tudtommal, sem pedig gyanítom az újabb beszerzéseken sem tiltakozott ellene. Innentől meg akkor miről beszélünk?