"Na, a köcsög lézerjani nem húzná le és lenne olyan HÉV, ami mondjuk Szigetszentmiklós tájáról átszállás nélkül, légkondis wifis szerelvénnyel kb. 35 perc alatt bevinne a Kálvinra, szerintem csak a nettó agyhalott járna továbbra is kocsival."
Ebben az esetben pont nem o allt keresztbe a fejleszteseknek hanem a budai lakosok akik miatt leallt a korvasuti fejlesztes is.
A csepeli tervek a kovetkezok lennenek:
- az eszaki reszen atallas villamosokra, eszakra a Borarosnal a 2-es, keletre a Hatar utnal a 3-as vonalba bekotve, a regi kelet-nyugati csepeli hev vonal nyomvonalan (a lakotelepen keresztul)
- a rackevei vonal bekotese a MAV halozatba Ferencvaroson at (a Soroksari utnal), flirt, kiss, stb.
Ezzel kivalthato lenne a HEV alagut asasa a Kalvinig es nagysagrendekkel olcsobb is.
Egyebkent alapvetoen az a varhato jovo, hogy csak a gazdagoknak lesz penzuk nagy hatotavolsagu elektromos autora. A tobbiek vagy tomegkozlekednek, vagy csak egy kis munkabajaros kocsijuk lesz, ami eppen el tud menni az otthoni nevreszolo tolto parkolohely es a munkahelyi nevreszolo tolto parkolohely kozott. A maradek vagy kozelebb koltozik a munkahelyehez vagy nem lesz munkaja. Ez pont megfelel a nemzetkozi elvarasoknak is.