ezt te egymagad meg tudod itélni, hogy mindenki aki oda ir az nem ért ahhoz amirol ir? és menynire befolyásolja az objektivitást, ha leirja a darabszámot és a KW értékeket? ha egy autos oldal ir egy autobemutatot és elmondja a paramétereit akkor menynivel lesz kevésbé tényszerü mert egy autos oldal osztotta meg vagy ha a manyi néni a szomszédbol teszi ugyan ezt? Vagy ha az MVM irta volna ugyen azt a vcikket akkor is ugyan ezt irod?
1. alapvetöen ott is történik, de ez nem lényeges szempont, egyáltalán mekkora rész az ami általad elfogadott, ha otthon töltik?
2. ott ahol nincs belso parkolo ott meg ugyan ugy mint más helyzetekbe in , amikor bevásárlás szorakozásra elmegy a tulaj rádugja tölteni igy a hazaérkezéskor kb 98%os akksival hagyja a parkoloba a kocsit,nem kell tölteni , nem elöirás, hogy minden nap és mindig csak este a háznál kell söt. szted mekkora a helyigénye egy autotöltönek? ahol most elfér egy kocsi oda mellette a töltö is elfér. ha most sem a ház garázsába vagy a közeli parkoloba áll a kocsi akkor gondolom valahol tárolja , tehát ott lehet töltö vagy ahogy emlitettem mielött hazamegy feltölti a kocsit. és akkor nem kell a lakáshoz kötni a elektromos hálozatot . a régi lakotelepeken lakoknál, meg akiknek van egy 10-20 millios elektromso autora pénze annak már eléggé valoszinu, hogy nem egy panelban fog lakni .
3. itt jön be , hogy a multat és ajelent veszed alapul állandoan azok akik elavult régi gházban laknak azoknak mire olyan arányban lesznek a villanyautok, már nem okoz gondot, illetve az aki felujitja már eleve ugy kell felujitania, hogy alkalmas legyen a hálozat a mostani szabványoknak és elöirásoknak is. 2024 től minden uj és felujitott ház lakás társas ház csak BB energia osztáju vagy jobb lehet és minimum 25% megujjulo energiával kell fedeznie az energia igényt és 10 lakás felett minimum 2 elektromos auto töltésére kialakitott helylel kell rendelkezni. Magyarországon kb 20000 uj lakás és ház épül évente ami a csodálatos keresetek és áraknak hála marha alacsony, de ezek már mindi igy kell hogy készüljenek. tehát ha 10 év alatt 65 ezer elektromos auto lett magyarosrszágon akkor évente ha minden 3. házhoz számolunk csak töltöt, az akkor is kb 6000 uj töltési pont most van 4000 nyilvános töltö itthon, és akkor ezek mellett évente nö 6ezerrel kb.
TEhát nem az elektromso auto és a töltés okozza itt a gondot, hanem az, hogy nem képesek fejelszteni a hálozatot ugy, hogy láthatoan ebben az irányba megy el a világ , és nem adnak rá támogatást, hogy a felhasználo is lehessen betáplálo vagy épp leváljon a rendszerről egy megujjulo által.
4. gondolom igen van ilyen modell és gondolom arra is van modell számitás, hogy ennek elkerülésére mit kell fejleszteni a hálozaton.
5. még mindig csak budapestben és centrális energia termelésben gondolkodol és a jelenlegi teljesitményre viszont a kocsik számát meg felszorozva, igy persze, hogy nem fog mukodni a rendszer.
6. megint rossz amegközelités a szemlélet, mert megint csak a jelenlegi centrális magyarországi viszonyokat veszed alapul és azt feltételezed, hogy az összes elektromos auto minden nap minden éjszaka fog tölteni és csak egy féle forrásbol ami számodra egyet jelent pakssal.
ezzel szemben ha az aki tud és lehetséges a hely az feltesz napelemet és ujra engedélyezik a szélenergia termelést, akkor a napi csucs meg pont hogy lejjebb viszi a csentrális termelés igényt ami igy elcsuszhat estére , de később az akkumlátorok is megjelennek a rendzserben amik tovább csokkentik és tolják kis a megujjulok használatát és sokkal több decentralizált helyrol kell megoldani a fogyasztást.
Egy cégnél is lehetnek uj elemek, hogy a cafetériát vagy a munkábajárási kültséget a töltésre lehet felhasználni a cégnél, igy mindig fullra töltött kocsival mész haza. rengeteg olyan hely van ahova lehet telepiteni napelemet ahol nem foglal el uj helyeket a területbol.Ilenek a parkolok, gyárak bevásárloépületet tetejei , stb. minden egyes megtermelt és napközben felhasznált energia csökkenti a fossilis centárélis teremlést, ezáltal nem lesz probléma a betáppal. Csak a rendszert kell hozzá fejelszteni inteligens elosztokkal és vezetékeléssel.