"Csak azért, mert egy vonavastagságnyi esetben valaki akar 80 kWh-ot 1 óra alatt tölteni, de MINDENHOVA 90 kW teljesítményt tennél. Ehhez mennyire kell hülyének lenni?"
Ez hazugsag. Azt irtam, hogy a panelokat nem kell fejleszteni, de sok helyre eleg a 23 kW es van ahova kellhet a 90 kW. Ha mar fel kell turni az egesz orszagot, akkor jo lenne eleg tartalek kapacitast beepiteni a kovetkezo 100 evre. Egyedul te irtad azt, hogy mindenhova 90 kW kellene, ami nem csak hulyeseg, de hazugsag is.
"Az hogy leírsz légből kapott számokat az egy szokásos primitív kvp-s beböfögés. Megkérdezhetném hogy honnan is jönnek ezen számok, honnan tudod te ezt ilyen pontosan"
Szovegertesi hiba. Aranyokat irtam arrol, hogy jelenleg a vilag vagyona hogyan oszlik meg a lakossag kozott. Legalabb a wikipediat ismerhetned: https://en.wikipedia.org/wiki/Distribution_of_wealth#:~:text=half%20of%20the%20world's%20net,97%25%20of%20the%20total%20wealth.
Egyebkent igen, a toke eloszlasasanak igazsagtalansaga jelenleg eleg fontos politkai tema a vilag nyugati felen. Nyugaton van ahol mar az iskolas gyerekek is tudjak, hogy a jelenlegi helyzet rossz es a gyarmatositas koraban vegbemeno eredeti tokefelhalmozas kovetkezmenye. (=tehat rasszista is, nem csak osztaly szinten elnyomo) Igen, tudom, hogy ez kommunista megkozelites, de a nyugati iskolakban jelenleg ez az elfogadott tudomanyos nezet.
"Folytassam még ezt a listát? Ha részletesebben bontja le az ember, akkor kb. az jön ki, hogy ez 10-20 pontos lista ELSŐ pontját sem tudjuk teljesíteni, egyes részei meg urbanisztikai problémák, nem energetikai és józan ésszel ezek egy részét meg sem kell próbálni megoldani. Mert a városi tömeges autózás el kéne felejteni, de úgy az előrvárosi számottevő részét. Mert az infrára elbaszott költsége nagy, amit az is keményen fizeti, aki aránytalanul nem használja azt."
Az eromuveknel kell kezdeni. Uj eromuvek, uj gerinchalozatok. Aztan ahova kell, oda uj tavvezetekek, alallomasok es ezekkel parhuzamosan johetnek az uj utcai vezetekek, ha kell minden kijelolt parkohelyhez egy toltovel. Megallni pedig onnantol csak olyan helyen szabad ahol van a kocsihoz tolto is. Viszonylag konnyen kezelheto, mert ha kozteruleten parkolo kocsit latnak nem tolto mellett parkolni, akkor az tilosban all.
"1. Te hány percedet áldoznád naponta vagy hetente arra, hogy ha nem tudod otthon tölteni, akkor máshol ez plusz időbe kerüljön?"
Annyit, hogy a leparkolas utan radugom a toltot a kocsira. Idealis esetben jelzi, hogy parkolasi dij kifizetve es mechanikusan reteszeli a fejet a nyilasba, hogy ne lehessen hozzaferes nelkul kihuzni. Indulas elott meg kihuzom es visszateszem a dugot az oszlopra. (ezert is kell az interlock, hogy a jarmu ne indulhasson el radugott kabellel)
"2. Ezek a töltők hogyan jelentek meg semmiből és a grid hogyan vált varázslatos módon képessége tölteni egy rakás autót? Ha meg betiltják a belső égésű autót, akkor de sajnos az átlag panelesnek is KÉNE kocsi. Mert most is van."
Az utcai uj gerinchalozatrol leagazo, a parkolok ala epitett vezetekrol taplalt tolto fejek, amik minden parkolohelyhez oda vannak rakva, mint a regi ermes parkoloorak. (ha nem tudod mi az: google)
"4. Kb. senki nem meri leírni a költségeket, mert összedőlne az csodás illúzió..."
Le mertek irni. Az eredmeny, hogy az autosok tobbsenek fel kell adnia a sajat auto birtoklasat, mert nem fogja tudni kifizetni. Ez teny, de ezert is irtak, hogy a jovoben a lakossag tobbsege vagy visszaall a tomegkozlekedesre, vagy max. biciklizik es gyalogol. A 2. vilaghaboru utan is mukodott, most is fog.
"6. Mivel az emberek jellemzően éjszaka vannak otthon . Vagy várj, ha most azzal jössz, hogy akkor melóba is, akkor nagyhirtelen autóként már kapásból két töltöpont kell. Ennek költsége és műszaki háttere?"
Atlag kicsivel tobb mint 2. Egy a munkahelyen, egy a bevasarlokozpont parkolojaban, egy pedig otthon a haz elott a kozteruleten. Akinek csaladi haza van, annak meg a garazsban, oda nem kell utcai tolto. Kanadaban par tartomanyban es pl. Svedorszagban a parkolokban mar regota van elektromos csatlakozas minden autonak, mert ha nem teszik futesre a szabad teren hagyott kocsikat addig amig bevasarolnak vagy ugyet inteznek, akkor telen nem fog elindulni mire visszaernek.
Ez egy tobb mint 50 eves megoldas es valahogy meg tudtak oldani... Ezt a technologiat kell nagyobb arammal kiepiteni mindenhova es meg van oldva a garazsok hianya. (plusz mindenki automatikusan fizethet az aramert es a parkolasi dijert is, a tolto kommunikacios buszan at azonositva a kocsit)
Szoval eleg lenne szepen lassan top-down (uj eromuvek es gerinchalozat) es bottom-up (napelem a tetore es tolto a sajat garazsba) iranybol fejleszteni. Elobb utobb osszeer a ketto es akkor mindenkinek jut tolto, barhol ahol legalisan megallhat.