Maga a történet miatt is ilyen "fapados" a fejlesztés része, ugye itt nem egy "szupertitkos" világkormányok által anyagilag meg embertömeggel támogatott szervezetet irányítasz mint az Xcom-okban, hanem egy a bolygóra lezuhant félig ócskavassá vált cirkálót mindössze, azt ember meg cucc annyi van ami benne maradt, meg amit találsz a bolygón, itt a menekülés meg a túlélés a cél, nem a végső győzelem...
De valójában igen, valószínűleg a kis fejlesztőcsapat anyagi meg emberi korlátai miatt ilyen "fapad" ez a része.
Ezen, meg a kicsit túltolt "baltával faragott" ezért inkább vicces mint hagulat fokozó kicsit béna átvezető animációkon jön elő a kis költségvetés sajnos.
Ezek a leggyakrabban felmerülő negatívumok a játékkal szemben mindenhol egyébként.
De a játék szerintem ezeket símán feledteti az eszméletlen "A bolygó neve : halál" hangulatával, az enemi fasza AI-jával, meg a rohadt jó harcrendszerével.
Régen paráztam már ennyire, pillanatok alatt képes egy "nyugodt" bevetés kib@szott vesszőfutássá változni, és az idő, meg a katonák mentál egézség mechanikái miatt nem is rinyálhatsz hogy "csal" a game, magad dugod a fejed a hurokba a :"de csak még ezt az egy szobát megnézem" mentalitás miatt...XD
Az igazi management része tulajdonképpen ez a játéknak. Hogy kiket (milyen negatívumaikkal együtt) viszel magaddal, és hogy mikor hozod ki őket...
Ez egy nagyon jó játék. Hosszú idő utám fizettem ki teljes árat game-ért, de ezeknek igen, mert remélem sikeres lesz, és ezért a következő részben már lesz kapacitásuk arra is, hogy egy normális management részt is kalapáljanak hozzá.