Ebben a low poly formatervben tobb gimmic van mint az eddigi Teslakban egyuttveve. Par kisebb attervezessel meg rendes jarmu is lehetne belole. A csuszast az okozta, hogy nem volt eleg aksi, mert amit sikerult legyartani azt a jol fogyo szemelyautok gyartasara hasznaltak, aztan meg ott volt a Tesla kamion is.
Igazabol a Tesla legnagyobb baja az, hogy nem tud olyan gyorsan noni amekkora igeny lenne ra. Nem veletlen, hogy egy ideje mar Europba is kinai aksikkal szerelt Teslak jonnek, mert jelenleg csak Kina tud nagyobb mennyisegben aksit gyartani es meg ez is keves.
ps: Az F150L nem uj jarmu tipus, hanem egy sima elektromos konverzio a meglevo uj generacios F150 alvazhoz es kasztnihoz. (valojaban a tervezeskor figyelembe vettek az elektromos es hibrid iranyokat is, lasd az Ikarus 200-as sorozatu trolik tortenetet) Ha tenyleg az elektromos autozas elterjedeset akarjuk, akkor ez az egyszeru es olcson gyarthato megoldas. Nem veletlen, hogy a Tesla-nal is a 3 es Y modellek fogynak foleg, mert ezek neznek ki leginkabb hagyomanyos autonak.