"Öööö, de az nem villanyvasút volt, kb. az állomás világításához."
Nem, en a Kando fele vasut villamositasrol beszelek a 2. vilaghaboru elott. Amikor gyorsitaskor elhalvanyodott a kornyezo falvakban a lampa ha nem volt parhuzamosan elleniranybol lassito masik gep (tudtak a visszataplalast). Az 50Hz-es rendszer amit a magyarok vezettek be azert volt elonyos a nemet 16 2/3 Hz-hez kepest, mert a betap mehetett a lakossagi halozatrol, mig a nemeteknel kulon parhuzamos halozat kellett.
"A kanyarban nincs a vonalvastagságnál alig nagyobb villanyautózás infra hátterének.
Ha meg létezne, akkor meg a bibi az, hogy fosszilis árammal tankolod = szinte semmi értelme az egésznek."
Kell Paks 2 es 3, 4 db uj nagy teljesitmenyu reaktor. Plusz otthonra annyi napelem amennyit csak lehet, hogy a halozat terhelese nelkul is tudjanak az emberek otthon tolteni. Varosokban pedig minden legalis parkolohelre kombinalt toltofej/parkoloora. Csak az allhat meg, akinek jut tolto is. Panelok kozze eleg a csepptoltos (16A) fej is, ugyis 6-8 orat allnak a kocsik a parkoloban.