Mindenhova ahova elfer. Ha nem fer el, akkor ott lehet erdemes megszuntetni a parkolohelyet is. Ha nincs parkolohely, akkor ott nem lehet megallni es akkor oda nem kell tolto sem.
"A város tetemes része ilyen. Most sincs járda,"
Itt a sarokrol kiindulo 4 utcabol csak az egyikben nincs eleg hely, de ha a masik szeles oldalrol levesznek 40 centit, akkor ott is lenne. De ha pl. 4 parkolohelyet osszevonnak es 3 lesz belole, akkor mindegyikhez elfer egy-egy toltofej a parkolo autok savjaban. Meg egy kisebb viraglada is elferne mellettuk. Csak akarni kell, olyan nincs, hogy nem lehet megoldani, de ha megis lenne par eset, ott lehet most sem kellene parkolohelynek lennie.
"A konteós hülyeségeiddel együtt ez már tényleg elég vicces..."
Miert ne lehetne az atallast PPP (public private partnership) formaban finanszirozni? Ha egy allamnak nincs ra penze, joga van bevonni kulso forrast allampapir, banki hitel, koncesszio vagy privatizacio formajaban. Az EU ugyis tamogatja az utobbi ket konstrukciot.
A vasuti szemelyszallitasnal ez a datum 2023 decembere, tehat 2024-tol konnyen elofordulhat, hogy a jovedelmezo elovarosi es IC forgalmat mar magancegek adjak, nem a MAV. Romaniaban pl. minden vonalat megpalyaztatnak es amire nem lesz jelentkezo, azt bezarjak.
Elektromos infrastruktura eseten a lakossagi halozatok szintjeiig az allami hitelfelvetel lenne a trivialis, mig a tolto/parkoloautomatak eseten a privatizacio, tehat a toltofej telepites es az adoszedes joganak berbeadasa adott idore. Ez az allami konstrukcio mar a kozepkorban is letezett es jelenleg igy mukodnek az autopalyak (koncesszioban). Ez bevalhatna az orszagos parkolasi / auto toltesi rendszer eseten is.