"De képzelgés helyett esetleg nézd meg. 2015/16 óta van már ez az erőltet villanybuzulás, ha nem régebben. Nagyjából a vonalvastagságnyi autóhoz nem sikerült egyről a kettőre jutni."
Mert nincs behajtasi korlatozas. Amint lesz, hogy pl. a kiskoruton belul senki, a nagykoruton belul csak elektromos, a hungarian belul pedig csak hibrid vagy tisztan elektromos, akkor nagyon sokan fognak hirtelen cserelni. Persze ezt csak akkor lehet meglepni, ha mar kesz vannak az uj eromuvek es az uj gerinchalozat. Tehat felulrol kellene kezdeni...
"Persze, megy közé, csak ez esetben akkor minden helyet a max. autó hosszra kell méretezni vagy"
Vagy tobb meret kell es majd a kozponti szoftver kiosztja a megfelelo parkolohelyeket, amikor az autos ker egyet a megadott rendszamu (es meretu) kocsi szamara. Ha nincs hely, akkor szol. A kisebb helyekbol pl. lehet tobb, igy motivalva a kisebb autok hasznalatat a belvarosi reszeken. Igy meg nyerni is lehet parkolohelyeket, mert 3 rendes meretu helyett lehet csinalni 4 kisautost.
"akkor várom a reakciókat, amikor benyögöd, hogy -20-30% vagy még többnek annyi."
Lasd fent, meg nohet is a parkolohelyek szama, ha motivaljuk az embereket, hogy ha a belvarosba akarnak bejarni, akkor kisautot vegyenek. Aki meg gazdag, tarthat otthon a garazsban egy munkabajaros kei car-t es egy rendes suv-ot a nyaralashoz meg a videki utakhoz. A kisebb autoknak raadasul kevesebb aram is kell.
Mint irtam, az atallas jelentosen javithatja a varosi lakossag eletminoseget es novelheti az elovarosi lakossag kiadasait. Ez nem feltetlen baj, ez a fizessenek a gazdagok (=az elovarosban lako kozeposztaly) elv.