Bocs a google forditóért,de talán sokaknak igy érthető:
Sziasztok,
Visszajelzést kaptunk a játékosoktól az Enshrouded küldetés előrehaladásával kapcsolatban. Sokan csalódott vagy amiatt, hogy jelenleg főleg szerveroldali, nem játékosoldali. Van egy jó hírünk, amit megoszthatunk.
A rendszer megtervezésekor úgy gondoltuk, hogy az Enshrouded élvezetének legjobb módja egy baráti társasággal való együttműködés, akik mindannyian együttműködnek. Mindazonáltal tudjuk, hogy ha egy játékos offline állapotban teljesíti a küldetéseket, az rossz érzés lehet azok számára, akik úgy érzik, hiányoznak a játékélményből.
Az Enshroudedet kooperatív játéknak terveztük. Miközben dolgoztunk rajta, azt képzeltük el, hogy egy baráti társaság együtt tapasztalja meg a világot – bázisokat, forrásokat, recepteket készítsen és zsákmányoljon.
Továbbá azt akartuk, hogy a játékosok értelmesen játszhassanak együtt különböző baráti társaságokkal és különböző szervereken. Kifejlesztettünk egy játékkörnyezetet, ahol egy új játékos csatlakozhat egy régóta működő szerverhez, és ugyanabba az akcióba ugorhat bele, mint a barátai. Az „oktatóanyag” szerver küldetések kihagyásával inkább beszélgetésen és együttműködésen keresztül tanulhat, egyesítve a csoportot.
Az volt az érvelésünk, hogy a játékosok ne érezzék magukat kényszernek a küldetésekben való részvételre. A játékosbázisunk végül is változatos. Nem mindenki élvezi annyira a harcunkat vagy a rejtvényeinket, mint a bázisépítést vagy a felfedezést. Ha a csoport egyes játékosai az építkezésre vagy a gazdálkodásra szeretnének összpontosítani, míg mások kalandokra indulnak, és mindkettő jelentős előrelépést tesz a csoport számára, akkor ez rendben van.
Most azonban azt kutatjuk, hogy miként valósíthatjuk meg a következő lehetőségeket a játékos-alapú küldetések továbbhaladásához. Íme egy gyors áttekintés:
- Lehetőséget szeretnénk kínálni arra, hogy minden küldetést személyesen teljesíthessünk.
- Szeretnénk fejleszteni a küldetésnaplót, hogy jobban kommunikálhassuk az egyes küldetések állapotát a szerver és a személyes fejlődés szempontjából.
- A respawn időzítőket már lecsökkentettük 30 percre, így lehet ismét legyőzni egy bosst, vagy elpusztítani egy Shroud gyökeret stb.
Jelenleg nincs pontos ütemezésünk ezeknek a fejlesztéseknek a megvalósítására, de a munka ezeken a funkciókon már megkezdődött.
Még egy utolsó dolog a továbbjutással kapcsolatban: szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a jelenlegi rendszert nem cserélik le, mivel sok játékosnak tetszik úgy, ahogy van. Ezekkel a változtatásokkal az a célunk, hogy további lehetőségeket kínáljunk a játékosoknak az Enshrouded és küldetései élvezetéhez.
A csoportos játék tágabb témájával kapcsolatban néhány már meglévő rendszert szerettünk volna meghatározni, amelyek a csoportos élményre irányulnak. Először is, a csoportban való játék növeli annak esélyét, hogy a ládák és a bossok bónusz zsákmányt tartalmaznak. Ezt a funkciót egy hiba érintette, amelyet most javítottak.
Az ellenség ereje a csoport méretéhez is igazodik. Ez azt jelenti, hogy az ellenségek nagyobb kihívást jelentenek, amikor csoportokkal néznek szembe, anélkül, hogy bokszzsákokká válnának.
Végezetül folyamatosan keressük a további fejlesztéseket, például a szerverjogok kezelését vagy az NPC-k használatát az egyes bázisokon.
Izgatottan várjuk, hogy hamarosan egy kicsit többet is beszámoljunk jövőbeli terveinkről!
Mindenkinek nagyon köszönjük részletes visszajelzését és támogatását játékunk első kiadásához. Az Enshrouded máris sokkal nagyobbra nőtt, mint amennyiről a csapatunk álmodni tudott, és túl izgatottak vagyunk, hogy továbbra is formáljuk és a lehető legjobb játékká fejlesztjük az Embervale világát. Szívünk mélyéről köszönjük, és kérjük, jöjjön visszajelzése!